Bortkopplad och avkopplad

Det fina med att jobba deltid är att man plötsligt får en ledig dag! Det har jag idag.
 
Då passar jag på att göra roliga Annie-saker. Skriva på mina bloggar t.ex.. Jo då, har flera stycken. Tre. Ingen särskilt välbesökt i dagsläget. Det kanske kan ändras nu när jag arbetar deltid.
 
Jag passar också på att röra på mig. Jogga om väglaget är någorlunda, promenera likaså. Kanske cykla lite, inne eller ute. Rida om modet och vädret är med mig. Vara ute på det ena eller andra sättet. Det ger livskraft!
 
Självklart gör jag även andra bra "måste-saker". Tvättar, städar lite, ringer försäkringskassan eller polisen eller någon annan rolig myndighet. Skatteverket kanske?
 
Mycket avkopplande med ledig dag. Ikväll blir det nog yoga!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

anniejonzon.blogg.se

Kliande fingrar och glupande aptit, galen och modig. Här regerar jag!

RSS 2.0